Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

Köszönöm

2017. március 30. - nem.vagyok.en.keri.bredso

Ma reggel arra lettem figyelmes, hogy tele van a postaládám. Nem nagyon értettem, mi történhetett egyetlen éjszaka alatt. Felbőszült férfiak vérszomjas hordája támadt rám az interneten keresztül a Mi (nem) kell a nőnek? című bejegyzésem miatt. Kb 50-en írtak, hogy én mennyire szánalmas, buta, sekélyes, béna és bizonyára kövér és ronda is vagyok. Azon kívül, hogy végigolvastam az üzeneteket, és mosolyogtam egyet, még mindig nem nagyon értettem, hogy honnan ez a nagy vihar? A nap közepén derült ki számomra, hogy az Index címlapra tette a postomat, és munkahelyükön unatkozó hím társaink azt remélve, hogy ebből majd jól megtudják a női lélek minden rejtett titkát, belefutottak a csapdába, és elolvasták a bejegyzést. Nyilván sokuk találva érezte magát, mert ahogy édesanyám mondja néha nap: Mindenkinek az igazságtól törik be a feje. Jól magukra is vették ezt az inget, és azonnal támadó állásba helyezkedtek. Ezzel persze csakis az én malmomra hajtották a vizet, hiszen 20.000-es nézettséget eredményezett az akciójuk, amit ezúton is köszönök, hisz nem volt célom ezzel a bloggal ezrekhez szólni, csak időtöltésnek szántam. Azt is tudtam, hogy sokan nem értékelik majd a humoromat, hisz így volt ez eddig is. Az építő jellegű kritikát elfogadom, a rombolót meg tudomásul veszem. Egyetlen kommentet sem moderáltam, mert úgy gondoltam így sokkal viccesebb. Jó volt látni, hogy hatottam rátok, fiúk, még ha csak olyan formában is, hogy két percre felment a pumpa bennetek. Ebből látom, hogy érdemes tovább írnom, hisz provokálni jó, és köztudott, hogy nem vagyok egy konfliktus kerülő fajta. Volt aki azt írta, biztos csak egy troll vagyok, nos ez is benne van a pakliban. Írásaim tele vannak iróniával, öniróniával, cinizmussal, szarkazmussal meg még egy csomó más izmussal, ami sokaknál kiveri a biztosítékot, de nekik ott van Oravecz Nóra vagy valamelyik kismamablog. Szóval fiúk, ahogy anno a jó öreg Hofi mondta: Akinek nem inge, ne vegye magára! De akinek inge, az öltözzön már fel végre! Pacsi........majd jövök! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr912388371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.03.31. 08:18:18

"Nyilván sokuk találva érezte magát"

Vagy sokuk nem érezre találva magát, egyszerűen csak a netes társkeresőkön valóban jellemző sekélyes, elsőre ítélkező, mindenre fintorgó nőkből van elegük.
Neked a netes társkeresés poénforrás, ezért azokra fókuszálsz, akik nem felelnek meg neked, mások meg tényleg társat keresnek és mivel arra koncentrálnak, akik nekik megfelelnek, meg is találják a párjukat.

Tapasztalt Betonaszfalt 2017.03.31. 21:41:34

Azért tegyük hozzá, hogy akik a társkeresésre fókuszálnak, azok is belefutnak efféle poénforrásokba, csak - mint esetemben - ezt főként nők szolgáltatják! :)
süti beállítások módosítása