Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

Egy igaz magyar

2019. szeptember 18. - nem.vagyok.en.keri.bredso

Volt egy pasim, Lajos. Persze nem Lajosnak hívták, de állítólag ezt így kell. Szóval Lajos kamionos volt és elmebeteg. Ez utóbbi tulajdonsága sajnos viszonylag későn vált egyértelművé számomra, dehát rossz megfigyelő vagyok na.

Szóval Lajos elég korán nősült, mert ő hisz a klasszikus értékekben, papa mama, gyerekek, csupa szív, szeretet meg ilyenek. Lajos szerette a gyorskaját, ezért gondolt egyet, és házassága első évében felcsinálta a megdonácos kislányt. A gyerek még meg sem született, Lajos visszaoldalgott az asszonyhoz, és bevallotta bűnét, amit az asszony okos lévén meg is bocsátott.

Mivel Lajosnak voltak rendkívül vonzó tulajdonságai, mint például a havi négyszáz nettó, az asszony úgy gondolta, jobb, ha bebiztosítja pozícióját, és véletlenül teherbe esett. Éldegéltek immáron hármasban, amikor Lajosnak megint viszketni kezdett a kis pömpölője, mert a házasélet nem fenékig tejfel, uncsi is, meg minden, úgyhogy regisztrált egy társkeresőre. Gondolom, kitaláltátok, hogy ott kivel akadt össze.


Mivel kapcsolatunk történetét nem egy postban, hanem egy regényfolyamban kívánom megörökíteni, ezt a részt most át is ugrom spoilerezés nélkül. Annyit elárulok, hogy Lajos meglehetősen feledékeny ember, ezért azt is elfelejtette említeni, hogy nős és gyereke van. Arról nem is beszélve, hogy kettő. Egy szép napon arra eszméltem, hogy Lajos ismét tovább örökítette díjnyertes génjeit, és felcsinálta a fuvarszervező lányt is.

A történelem ismétli önmagát, mert a gyerek még meg sem született, Lajos már ismét az én ajtómon kopogtatott, de amikor nem borultam könnyben úszó arccal eléje, inkább elővette az örök b-tervet, és visszakúszott az asszonyhoz, aki az évek alatt csak még bölcsebb lett, és megbocsátott.Ezek után ismét éldegéltek hármasban, amikor Lajosnak megint ficeregni kezdett a cerka, és mivel édesszájú vala, teherbe ejtette a cukrászkisasszonyt.


Lajos még csak 35 éves. Hogy hol ér véget a történet, a jövő titka. Én csak az alábbi következtetést vontam le ebből:
Vagy a srác csatak fideszes, vagy én vagyok terméketlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr3615125482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása