Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

Papucsállatka

2021. január 14. - nem.vagyok.en.keri.bredso
Múltkor írtam nektek a trikós balekről, akivel randiztam. (Bár azt hiszem, talán én voltam a nagyobb balek.) Nem tudom, mi venné el a kedvem ezektől a találkozóktól. Szerintem ez már rég nem a randizásról szól, egyszerűen csak szeretek agyalágyultakat megfigyelni testközelből.
Pár nappal később matcheltem egy szimpatikus fiatalemberrel, akiről kiderült, hogy a szomszédban lakik. Ezen felbuzdulva meg is beszéltük, hogy fussunk össze itt a közelben. Mivel ez szó szerint egy rapid randinak ígérkezett, nem akartam nagy feneket keríteni a dolognak, és csak felkaptam valami laza cuccot, amiben azért mégsem úgy nézek ki, mint egy zsák krumpli.
Odaérve egy nem túl dekoratív muki fogadott, aki nyomokban sem emlékeztetett arra a képre, amit a fotói alapján magam elé vizionáltam. Úgy volt felöltözve, mint aki épp csak leugrott cigiért, és közben beiktatott egy randit is hazafelé menet. Ez valószínűleg azért volt, mert valóban csak leugrott egy cigiért, és közben beiktatott egy randit is hazafelé menet. Nem is ezzel volt a gond. Hanem! Alapból utálom a férfi lábfejeket. A férfi lábfej ronda. Utálom a papucsokat és a szandálokat. Ő viszont papucsban volt. Rémes. De ami még rémesebb, hogy milyen papucsban! Egy naaaagy, förtelmes, redvás gumipapucsban.
Kimész az udvarra lószart lapátolni nyáron? Oké, semmi gond, vegyél fel papucsot! Elszívsz egy cigit az erkélyen? Csak ugorj bele egy papucsba, haver, én nem bánom! Kiugrasz a közértbe két kifliért? Ott a papucs, aztán jóvanaz. A strandon feszengesz behúzott hassal? Nyilván papucsban teszed. Egy nővel randizol? Bazmeg, NE papucsban menj!
Mi a franc van veletek férfiak? A nő legyen dekoratív, lehetőleg hosszú legyen a haja, legyen kisminkelve, de azért ne túlzottan, szép körmei legyenek, jó legyen az illata, nőiesen öltözködjön, stb, a lista végtelen. Ti meg odaállítotok egy kicseszett gumipapucsban? (A múlt heti trikót nem is említve.) Ha az első randin valaki egy szutykos papucsban jelenik meg, akkor mi lesz egy hónap múlva? Felrakja a tyúkszaros gumicsizmáját az asztalra?
Oké, túllendültem ezen a papucs témán, és sétáltam vele egy kört a közelben. A srác váltig állította, hogy komoly szándékai vannak, és tíz perc után megtervezte az egész jövő heti közös programunkat, mintha ezzel az egy találkozóval már el is köteleztem volna magam. Ennek ellenére végig arról beszélt, hogy ő olyan hatalmas intim mérettel rendelkezik, ami már akadályozza őt abban, hogy párkapcsolatot alakítson ki valakivel. Szinte már majdnem megsajnáltam, de ez volt az az információ, amire abszolút nem voltam kíváncsi.
Egyébként is hamar feltűnt, hogy valamiféle testképzavarban szenvedhet, mert a bemutatkozó szövegében is és személyesen is utalást tett arra, hogy nem csak a pénisze, de a testmagassága is átlagon felüli. Már a találkozás pillanatában feltűnt, hogy mindössze kb. 5cm-rel lehet magasabb nálam, ami maximum, jóindulattal 180cm-t jelenthet. Amikor egy lehajló faágnál lovagiasan előre engedett, és megjegyezte, hogy ő túl magas, és nem akarja beütni a fejét, magamban elkönyveltem, hogy ezek alapján a nadrágjában is egy koktélvirsli lakhat, bár igazából felőlem anakonda is lehet, nem szeretném megismerni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr7516388736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása