Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

A kaspó titka

2020. május 19. - nem.vagyok.en.keri.bredso
Nos kedveskéim, eljött a nap, amikor önfeledten rohanhatunk a szaba.....vagyis a Megdonácba. Vége a dögvésznek, elmarad a zombiapokalipszis. (Legnagyobb sajnálatomra.) Vége a szenvedésnek, nélkülözésnek, tömény rettenetnek. Egyesek valóban úgy élték meg az elmúlt időszakot, hogy ahhoz képest Drezda bombázása a múlt ködébe vész.
Számos olyan véleményt is hallhattunk, hogy a karantén mennyi pozitív dolgot hozott magával: tisztább lett a levegő, a családok újra egymásra találtak, lelassult az élet, csökkent a stressz, ezrek tanultak meg kenyeret sütni, és mindenkiben buzogni kezdett a kreativitás. Én magam is azon az állásponton vagyok, hogy ez a kis víruska több jót hozott számunkra, mint rosszat, bár az érintettek nem biztos, hogy így érzik.
De a sok pozitívum közül kiviláglik EGY! Egy ember, egy hős, aki ikonná nőtte ki magát, hetek alatt milliók nagymamája lett, és egy korszak jelképévé vált, akárcsak a tv-maci. Ő nem más, mint Müller Cecília. Nap, mint nap feszülten vártuk, hogy feltűnjön a képernyőn, és elhozza számunkra a reményt. Cili néni az a figura, aki nem tud akkora baromságot mondani, hogy megharagudjunk rá. Ő a legbődületesebb bullshitet is úgy tudja előadni, mintha a mákosrétes receptjét diktálná a kisunokájának. Nekem a kedves versmondó lány jut eszembe róla, ahogy Móka Miki előcsalogatja a mesekönyvből a 80-as években. Szinte látom Áder Jánost, ahogy kinyitja az alkotmányt, és a “Versmondó lány, gyere ki!” hívószóra előjön a lapok közül Cili néni, hogy elszavalja a halálozási adatokat.
Müller mami és kisbarátai üldögélnek a kaspójukban, mint három szép szál rododendron, és teszik, amit megkövetel a haza. Ám van itt valami, ami engem rendkívül foglalkoztat immáron hónapok óta. Mi lehet a kaspóban? Hogy nézhet ki a tisztifőorvos asszony deréktól lefelé?
Az is felvetődött bennem, hogy anno róla mintázták Miss Pixit, aki pont annyira volt értelmes játék, mint az operatív törzs beszámolói. Ha jobban megfigyeljük, még hasonlóság is felfedezhető a frizurájukban.
30 évvel ezelőtt melyik kislány ne vágyott volna egy ilyen “babára”? És közülük vajon hányat ért élete első traumája, amikor hónapok után sem nőttek ki a ribanc levágott fürtjei?
Szabadjára engedtem a fantáziámat, és megpróbáltam belelátni Cili néni kaspójába. Íme az eredmény:
Talán sellő?
Vagy talán kentaur?
Esetleg szfinx?
De az is lehet, hogy a kaspó egyszerűen csak kaspó, és nincs semmiféle titok.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr8115708458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2020.05.25. 09:32:00

Nem látszanak a képek.
süti beállítások módosítása