Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

2019. február 09. - nem.vagyok.en.keri.bredso

Egy Yuta Shinohara nevű japán csávó egy csótánnyal esett szerelembe. 
A pasas az egész életét rovarok közt éli. Imád főzni, gasztro esteket szervez még normális japánoknak, hogy őket is a rovarevés felé terelgesse. 
Egy szép napon totál belezúgott Lisába, a csótánylányba. Hogy mi fogta meg a hölgyben, nem tudni, de egy egész évig randizgattak. Yuta azt is bevallotta, hogy olthatatlan szexuális vágy ébredt benne szívszerelme iránt. Reméljük, a srác végül megkímélte barátnőjét, és az aktus nem jött létre.
Emberünk igen hamar megözvegyült, tekintve, hogy a csótányok nem éppen hosszúéletű lények. Temetés helyett természetesen elfogyasztotta élete párját.
Idézve szavait: "Lisa most már a szívemben él, és a testem egy részeként folytatja életét."
Vajon milyen pszichés zavar vezethet ahhoz, hogy meg akarj kefélni egy csótányt?
Másrészt, van köztünk olyan, akivel ne történt volna már meg legalább egyszer ugyanez?

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr1014617438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása