Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

Férfi vagyok, férfi vagyok, férfi vagyok......

2018. október 11. - nem.vagyok.en.keri.bredso

Ma plázacicáskodás közben megakadt a szemem egy kirakaton, ahol az alábbi szlogennel ellátott reklámplakát virított:
EGY FÉRFI MINDIG FÉRFI.
A fotón átható tekintetű, borostás hősünk épp egy porszívót toszigál teljes átéléssel. A J.Press elvileg ezzel arra akarja felhívni a figyelmet, hogy mennyire bénák a klasszikus, előre leosztott nemi szerepek, és hogy akár egy férfi is végezhet házimunkát, attól nem lesz papucs.

De most komolyan, ki volt az a gyökér, aki ezt kitalálta???? Tételezzük fel, hogy van olyan férfi, aki magától porszívót ragad otthon, erre most pofán csapja ez a reklám, hogy "hé haver, igaz, hogy porszívózni eddig a legnagyobb ratyiságnak számított, de mától menő, mert most már MI MACHÓK is ezt csináljuk".

Álltam a kirakat előtt, és azon merengtem, hogy ezt a szlogent aztán mennyire kitalálták csuhaj. Egy férfi mindig férfi. Soha nem nő és nem is hálózsák. Akkor sem kishajó, ha éppen port töröl, vagy pacalt eszik. Hanem férfi bazmeg, hát ez hatalmas háháhá!!! 
Viszont ha a mögöttes tartalmát nézem, akkor meg...hát...khm...tudjuk, amit tudunk.

Ui.: Most látom csak, az egy bugyi a farzsebében? Uram isten, egyre jobb. "Felszippantom a port, de csak miután megraktam az asszonyt. Mert én mindig férfi vagyok! Férfi vagyok. Férfi vagyok. Férfi vagyok!!!!!!"

egy_ferfi_mindig_ferfi-i16165.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr7814296783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sírjatok 2018.10.12. 17:23:46

Egy férfi nem picsog ennyit egy plakáton.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.12. 18:40:26

Ökörség. A liberálisoknak nem tetszik, hogy a legtöbb férfi nme homokos. Ennyi az egész.

]{udarauszkasz 2018.10.12. 18:48:16

@maxval balcán bircaman: Szexualis tekintetben elegge liberalis vagyok. De azert rendjen van, hogy a ferfiak jo resze heteroszexualis, akarcsak jomagam.

jandera 2018.10.12. 18:55:19

@maxval balcán bircaman: A liberálisoknak van jobb dolguk is, mint hogy azzal foglalkozzanak, hogy ki buzi és ki nem. A liberálisok pont leszarják, mint azokat is, akik ebből problémát faragnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.12. 19:22:15

Na,birca már megint ki liberálisozhatta magát.
Aztán megy a csodálkozás,ha jobb helyekről már kibaxxák!

Up! 2018.10.12. 19:42:45

Hát persze, hogy el kell tüntetni a nyomokat, mielőtt az asszony hazajön... :)

szombi 2018.10.12. 20:27:33

@maxval balcán bircaman: Sajnállak, amiért téged verni kellett hogy heteró legyél.

erkölcsi hulla 2018.10.12. 20:41:25

Egy fèrfi attol ferfi hogy leszarja es nem hagyja magát befolyásolni a tömegmèdia agymosása által, míg a nők mindig mennek a csorda után ès beszopják a tinder faszkorhintás agymosást.

Tisztességes Természettudomány 2018.10.12. 21:02:39

Ilyen kamerába bámulással feltételezem, hogy a saját bugyija van a farzsebében...

mojoking77 2018.10.12. 22:14:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nem basszak ki sehonnan. a nick egy Indexes pool nickname, valoszinuleg a legtobb szerkesztonek megvan a password hozza. Aztan, ha egy post nem porog elegge, gyorsan beteszik, kicsit megkavarjak az allovizet benne, es figyelik a hatast. Nem tunt meg fel, hogy idorol idoer teljesen mas nyelvezetet hasznal szegeny barma?
A blog szerzonojet meg valami igazan zavarhatja. Gondolom a leirasbol (harmincas szingli) adodo eredendo fa#$szhiany... Hoppa, most nem voltam tul polkorrekt na, a fene egye meg

teccikérteni 2018.10.12. 22:16:04

Ezt nagyon benézted. Nem arról szól a plakát, aminek értelmezted.

prakp 2018.10.12. 22:31:11

@szombi: Birkusz a blogszférában jött rá, hogy valójában sosem volt heteró.

prakp 2018.10.12. 22:34:57

@mojoking77: Hasonló meglátásra jutottam, szerintem is valami felmérés része... A tulajban nem vagyok ennyire biztos.

prakp 2018.10.12. 22:37:24

@mojoking77: Ja, mi az a polkorrekt? A baszatlan picsa az baszatlan picsa. Tök mindegy, mivel kezdődik a személyi száma.

mojoking77 2018.10.12. 22:45:12

@prakp: A polkorrekt, hogy nem ciganyozol, amikor Kolompar Alehandro es testverei kirabolnak valakit az egyes vilamoson.
Miota az eszemet tudom liberalisnak vallom magam, meg ha kapom is az ivet evek ota a legtobb ismerosomtol, viszont lassan eljut a liberalizmus oda, hogy a vilag kb egeszeben kiirtja sajat magat. Ne tudom mi lesz helyette, es hianyozni fog e par tiz ev tavlatabol....

prakp 2018.10.12. 22:47:14

@mojoking77: Na igen, lesz jobbanteljesít, meg illib. Meg gyökérhad.

Mr. Waszabi 2018.10.13. 08:11:07

Meg vagyok rökönyödve. A macsók életüknek jelentős részében szingliként élnek. És nem porszívóznak? Vagy a cicababák teszik ezt helyettük? Nem valószínű. Esetleg anyu? Hát az még macsótlanabb megoldás. Tehetősebbek bejárónőt tartanak, de több a macsó pasi, mint a tehetős.
Szóval maradnak a tények: a macsók is porszívóznak, elég rég óta :)

Pierr Kardán 2018.10.13. 08:16:58

Ennyire hülye lennék, hogy csak én nem értem, hogy mit reklámoz ez a hirdetés?!?!

Már túl vagyunk vagy 15 hsz-en, már megvolt kötelező libsizés, a kötelező buzizás (bár még nem jött el a kommentelés leszálló ágba fordulását jelző migránsozás), de még senki se kérdezte meg, hogy mi a jó francot akar eladni ez a plakát.

PanelProli 2018.10.13. 08:21:54

@Pierr Kardán: Szerintem ez egy porszívó reklám!

2018.10.13. 08:47:48

Sorry, de ez teljesen érdektelen. A poszt egy fingreszelés.

ComLo 2018.10.13. 09:21:26

@Pierr Kardán: Ha figyelembe vesszük hogy a posztoló szerint ez a J.Press reklám, ami ugye egy fehérnemümárka ... és figyelembe vesszük, hogy létezik olyan termékkategória hogy férfi tanga ...

Igen, ez nem "ha-ha biztos az övé a bugyi" kategória, hanem bizony ez tényleg egy férfi tanga reklám. Így már maga a felirat, és az egész kontextus is több értelmet kap, mint ahogy a posztban le lett írva ...

rerros 2018.10.13. 09:31:40

@maxval balcán bircaman: mondogasd csak magadnak: heteró vagyok,heteró vagyok,heteró vagyok,heteró vagyok...

Gazz 2018.10.13. 10:38:01

@maxval balcán bircaman: Téged mint elítélt bűnözőt a böriben téged nem raktak meg hátulról?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.13. 10:43:34

@maxval balcán bircaman: A liberalizmus miatt írogathatsz ilyeneket mindenhol.

eisenics 2018.10.13. 10:49:59

@maxval balcán bircaman:
Én liberális vagyok, de nekem tetszik. Viszont te a nickneved (nomen est omen) alapján, az állatokat részesíted előnyben, ezek szerint - elsősorban - a nőstényeket.

plokmi 2018.10.13. 12:27:49

A 40 évvel ezelőtt megszokott 'Cipőt a cipőboltból' reklámtól eljutottunk oda, hogy a reklám audió és/vagy vizuális megjelenésének az égvilágon semmi köze a reklámozni kívánt dologhoz. Lehet, hogy manapság az a jó reklám, plakát stb. készítő 'szakember' aki 5 teljesen különböző tartalom + a márkanév összekeverésével készíti el az anyagot. De kíváncsi lennék ha levennénk a márkanevet, hányan tudnák, hogy mit is akarnak eladni nekünk.
süti beállítások módosítása