Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

Születésnapomra

2017. április 22. - nem.vagyok.en.keri.bredso

Harminchat éves lettem én, meglepetés e költemény....Hogy milyen érzés közelebb kerülni a negyvenhez, mint a harminchoz? Szaaaaaaaar.....khm....akarommondani: nem túl kellemes. Azon gondolkodtam, felvállalnám-e magam smink és filter nélkül, mint D. Tóth Kriszta. Ha úgy néznék ki 36 évesen, mint ő 42 évesen, akkor mindenképp. Kicsit se úgy nézek ki. Igazából nekem elég csak az egyiket elhagyni (vagy smink, vagy filter), és máris rémes az eredmény. Régóta álmodozom róla, hogy feltalálják majd az élő Photoshopot. Csak mire ez megvalósul, aszott, mazsolafejű öregasszony leszek, aki folyton összerúzsozza a protézisét. Akkó meg má mindegy!

Reggel a szokott módon ébredtem, gyűrötten, nyomottan, mékellmámeginfelkelni hangulatban. Amint egyik oldalamról a másikra próbáltam átvergődni magam mindenféle derékfájások közepette (A legutóbbi diagnózis szerint kopás! Kopás!!!! Érted? Amikor a reumatológus egyetlen szóval sorol be az odakint várakozó, járókeretes mamák közé.), szóval hirtelen belém hasított a gondolat: Bassszus, ma van a szülinapom! Semmi izgatott várakozás, semmi hányatkellmégaludni, egyszerűn csak egy nap a sok közül, amikor megállapítod, hogy nabasszameg. Ilyenkor illik visszatekinteni és összegezni. Sóhajtozva merengeni a szép emlékeken. Elővenni a fotóalbumot, és elhomályosult tekintettel lapozgatni az esküvői fotókat meg a gyerekek ballagását. Miután kikászálódtam a paplan alól, meg kellett állapítanom, hogy irtó szerencsés vagyok, amiért senki nem zavarja álmomat a horkolásával, nem ébreszt fel hajnalok hajnalán egy kis jóreggelt-szex reményében, nem ugrál rajtam gyerekek hada már 6-kor, nyugodtan készülődhetek, és senki nem látja, mennyire szarul nézek ki reggel a cseppet sem szexi pizsamámban. Megsimogattam Csövit, a képzeletbeli tacskómat, és belevetettem magam ebbe a fergeteges napba. Elképzeltem, hogy biztos kapok majd képzeletbeli ékszert a képzeletbeli férjemtől. Esetleg egy képzeletbeli utazást? Na jó, az talán mégis túlzás lenne. A képzeletbeli gyerekeim meg majd képzeletbeli rajzokkal lepnek meg, amiket kiteszek a képzeletbeli házam falára. Hmmm....nem is olyan rossz ez a nap!

Na de most már tényleg elég ebből a cinikus nyavalygásból! Ki tudja, mennyi van még hátra, valahogy illene átvergődnöm magam ezen az élet nevű izén, ha már így alakult.Egy pozitívuma azért van az öregedésnek: Minél több az éveid száma, annál viccesebb üzenetekkel lepnek meg a barátaid. Szóval hepibörzdéj nekem! Csá gyíkok, én leléptem!  Pacsi mindenkinek, majd jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr7512445149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter Griffin 2017.04.26. 21:54:05

Miután hazaküldted a képzeletbeli barátaidat buliról, megetted az összes jégkrémet a fagyasztóból és telesírtad a giccses szív alakú párnádat, az előre bekészített Richard Gere film helyett nézd meg ezt a videót. Ennél jobb anyag nem nagyon létezik az online társkeresés működéséről, kártékony hatásairól , illetve hogy helyette mivel érdemes próbálkozni. Boldog születésnapot.

www.youtube.com/watch?v=RS8R2TKrYi0
süti beállítások módosítása