Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy harmincas szingli keserédes kalandjai.

Nem vagyok én Keri Bredsó

Nem vagyok én Keri Bredsó

Napi kép

2017. március 22. - nem.vagyok.en.keri.bredso

Azt hiszem, ehhez semmit sem kell hozzáfűzni, de én nem tudom megállni. Ő itt a halasember. Vagyis ő EGY halasember a több ezerből. Melyik nő szíve ne dobbanna meg egy harcsa(?) láttán? Hisz ez az állat maga a megtestesült érzékiség. A lángoló szerelem manifesztációja. És Gyuri tudja ezt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemvagyokenkeribredso.blog.hu/api/trackback/id/tr9312361917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

urga 2017.03.30. 11:25:36

Ezt a képet biztos, hogy társkeresőn találtad? nem horgász fórumon?

Ezzel a képpel a nők 99 százalékát kiszűri. De lehet, hogy ez a jó stratégia, hamarabb megtalálhatja élete párját, nem vesződik tévutakkal.

2017.03.31. 08:18:42

@urga: szerintem nem néz ki rosszul a faszi, már amennyi látszik belőle.
Van egy olyan érzésem, hogy ha egy Karib-tengeri halásztúrán készült volna a kép, ahol egy yachton ülve pózol egy kardhallal, akkor megnyerőbb lenne. Vagy ha rénszarvashúst sütne a képen egy svédországi ház előtt, akkor nem I dulna be a szívdobogás?
Valljuk be, a ponty egy mezitlábas, alacsony presztizsű hal. Ez a baj.

urga 2017.03.31. 11:26:24

@Colonel H. Stinkmeaner:

A "Mi kell a nőnek?" kérdésre pedig sok esetben sokkal egyszerűbb a válasz, mint ahogy azt a férfiak gondolnák. Az kell, hogy szeressék ;) és lehetőleg ne a ponty után jöjjön az érzelmi sorrendben. Ez bármilyen más szenvedélyre igaz: autó-motor, foci, munka, extrém sportok... Sokan egyszerűen olyan társat (férjet) szeretnének, akinek a felesége és a családja a legfontosabb.

urga 2017.03.31. 11:26:35

@Colonel H. Stinkmeaner: Még egyszer: szerintem nem rossz ez a kép, mert ha valóban szenvedélyes horgász, nem csap be senkit, előre közli, hogy ez van, így kell, hogy a leendő párja elfogadja.

urga 2017.03.31. 11:26:59

@Colonel H. Stinkmeaner: Szerintem kifejezetten jóképű lehet (már amennyire ezen a képen meg lehet állapítani), de nem értem, mit szeretne ezzel a képpel üzenni? Hogy ügyes, erős, rátermett? Nekem sajnos mégsem ez jött át, hanem az, hogy a leendő párja sose látja majd, mert megszálllott horgász. Vannak nők, akik ezt nem bánják, de szerintem nem ők vannak többségben.

Tapasztalt Betonaszfalt 2017.03.31. 21:41:48

A vízjel szerint a kép a Badoo-n található, ott pedig a képek lájkolásával (is) üzennek egymásnak az emberek. Igen, pl. férfi a férfinak. Van egy bizonyos réteg, akiknek nem csak az ellenkező neműek jönnek be. :)

Hanem a halak is. :D
süti beállítások módosítása